Известие

Collapse
No announcement yet.

горят ли ви масло 156-ците

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Явно всяка кола си е за себеси. Така като глядам всеки говори за различен разход на масло и наистина стигам до извода че всяка кола е поддържана по различен начин. Моята въпреки че нее 16в си гори между 1л и 1.3л на 10к км. но моят стил на каране го предвижда това , но имам предвид че колата почти не беше карана 7 години ( по 300-400км на година и палене всеки 3-4 седмици) и беше стояла в един гараж, което е предпоставка за стареене на гумичките и за тяхното разсъхване. Но пък поне знам чее на реални 170-180 хиляди км
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от fuji Покажи съобщение
      ...Интересно ми е как има колеги където доливат по 150-200 грама на 10000 км или даже някои и не доливат.
      Ами как, на времето си докарах едно типо от Германия, всичко му беше като ново, но като го покарах оттам до тук и още 2-3000 км се наложи да му долея около половин литър. Това не ми допадна никак и гледам някакъв колега с типо си вкарва колата в един гараж до мои приятели, та викам я да видя как са нещата при него, отивам аз, викам колега, гори ли ти масло, че моята на около 4-5000 км ми гори по половин литър, нормално ли е?
      Аааа, това е много, вика, има и нещо, аз не доливам нито капка от смяна до смяна. Наместиха му колата там мОмците от сервиза, та я вдигнаха с подемника... Ама тя отдолу цялата сякаш боядисвана с масло, омазано всичко и покапва от двигателя
      Ама не му горяла и капка даже.
      Та и такива ги има.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Liminat Покажи съобщение
        Ами как, на времето си докарах едно типо от Германия, всичко му беше като ново, но като го покарах оттам до тук и още 2-3000 км се наложи да му долея около половин литър. Това не ми допадна никак и гледам някакъв колега с типо си вкарва колата в един гараж до мои приятели, та викам я да видя как са нещата при него, отивам аз, викам колега, гори ли ти масло, че моята на около 4-5000 км ми гори по половин литър, нормално ли е?
        Аааа, това е много, вика, има и нещо, аз не доливам нито капка от смяна до смяна. Наместиха му колата там мОмците от сервиза, та я вдигнаха с подемника... Ама тя отдолу цялата сякаш боядисвана с масло, омазано всичко и покапва от двигателя

        Ама не му горяла и капка даже.
        Та и такива ги има.
        Ми не му гори, просто му изтича. И това е един всеобщ проблем на доста коли
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #64
          А, много е сигурен откъде го губи, човека казва, че изобщо не доливал.
          А моята пък не подпушваше изобщо, в никой случай не можеше да се разбере че гори масло, нито теч, нито при форсиране. Впоследствие, след смяна гумички на клапаните наистина престана да гори масло.
          Е те тва си е гадост - да разбереш, че ти гори след като я покараш 2-3000 км.
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от Liminat Покажи съобщение
            А, много е сигурен откъде го губи, човека казва, че изобщо не доливал.
            А моята пък не подпушваше изобщо, в никой случай не можеше да се разбере че гори масло, нито теч, нито при форсиране. Впоследствие, след смяна гумички на клапаните наистина престана да гори масло.
            Е те тва си е гадост - да разбереш, че ти гори след като я покараш 2-3000 км.
            Ами 16 (20) гумички са си много нещо. С хубаво масло гумичките издържат много време. Ето и 147, дето ти я предлагам, Селения 20К за 1000км не е мръднало и е бистро. Вариаторът почти спря да чука при палене. Няма течове.
            Доколкото знам едно масло трябва да маже, топлоотвежда, пази метал и гумени части, да не допуска нагари. И то в комбинация с хубав филтър
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Ами 16 (20) гумички са си много нещо. С хубаво масло гумичките издържат много време.
              А, направо са нищо в сравнение с проблеми в цилиндъра и сегментите или издухан двигател, не знам на алгата как се сменят, но дори и сваляне на глава не е кой знае каква трагедия, ако смяна гумички решава проблема. При един еспейс 2.2 нещата при същите симптоми, загуба на масло без подпушване и течове нещата се оказаха 4-ти цилиндър със счупени сегменти, което вече си е по-неприятно, добре, ( хм... май "добре") че цилиндъра беше добре и нещата се решиха само със смяна на сегменти и едно бутало.
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD

              Comment


              • #67
                преди основния ремонт не съм доливал 8000 км бех минал 10/40 след като отворихме колата гумичките беха леш а странното че нито пушеше нито нищо .
                sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                Ramstein - Benzin
                https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
                  преди основния ремонт не съм доливал 8000 км бех минал 10/40 след като отворихме колата гумичките беха леш а странното че нито пушеше нито нищо .
                  A klaпаните как ти бяха? Имаха ли яко нагар по тях? А и гумичките може да са спекли, но не са се били разпаднали или изпаднали и затова са държали все още. Поне аз така си го обяснявам
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #69
                    Не видях нищо за 2.4 20v извинявам се ако съм пропуснал .. но вчера проверих щеката и за 5к км ми е смъкнало около 1/5 от щеката това нормално ли е има ли нужда от притеснение или ? Със selenia 5w40 съм .
                    Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                    Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                    Comment


                    • #70
                      Моята е 2,4 20V, за 10000км "хапва" до около 200мл. масълце, Castrol 5W40 Turbo Diesel
                      Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                      ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                      ex Alfa 156 1,9 JTD
                      ex Alfa 75 1,8

                      Comment


                      • #71
                        Което значи , че не е притеснително ?
                        Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                        Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                        Comment


                        • #72
                          До 0,5л на 10000км се счита за напълно нормално.
                          Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                          ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                          ex Alfa 156 1,9 JTD
                          ex Alfa 75 1,8

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
                            До 0,5л на 10000км се счита за напълно нормално.


                            Добре. Благодаря ти колега
                            Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                            Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                            Comment


                            • #74
                              Мойта има теч от задната семеринга, като сякаш литър, литър и двеста доливам от смяна на смяна.Като си сменя съединитела ще сменя и семеринга и ще се избистри положението.
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment

                              Working...
                              X